Välkommen till Telenor

Tydligen är jag inte helt ensam om att sakna en mailadress till Telenor. Någon har googlat på telenor kundtjänst mailadress, då kommer min sida upp på första plats.

Man kunde ju tycka att det borde vara Telenor som kom först. Eller ja, inte om man vill hålla sina kunder på behagligt avstånd förstås.

edit: jag vet inte om det funkar, men här hittade jag det jag använde när jag trodde att jag mailade dem. Nu har jag iofs väntat på svar sen i tisdags morse, så det kanske är en bluff. Särskilt som jag är säker på att jag under kundtjänstchattens öppettider inte har kunnat hitta länken ens. Jojo.

edit 2: Jag var bara tvungen att gå in på telenors hemsida igen och leta efter den där kontaktsidan. Jag är inte tokig! Nu kan man bara ta sig till chatten och något formulär för att skicka mail finns inte.

De har vänligt nog skickat en bekräftelse på gårdagens mail, så risken finns väl att tisdagens fladdrar omkring i cyberspace.

Andra bloggar om: , , ,

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Välkommen till Telenor

  1. Josh skriver:

    Det är rätt pinsamt faktiskt.

  2. Neny skriver:

    Jösses… Höjden av dålig service. Om jag var du… skulle jag nog kräva att ”köpet” hävdes. De har liksom inte uppfyllt sin del av avtalet- dvs att du kan ringa med ditt telefonnummer och är nöjd kund… Glad att jag aldrig övervägt att byta operatör. 🙂

  3. Drottningen skriver:

    neny: mjo, men jag vill ju ha telefonen. Och i praktiken så betalar jag inte för abonnemanget (eller jo, men jag betalar inte för min fasta telefoni som fungerar;). Om jag hade det minsta intresse av ett abonnemang så skulle jag göra det

  4. cm skriver:

    Har någon mailadress till Telenor kundtjänst?

  5. Drottningen skriver:

    cm: http://drottningsylt.scriptorium.se/?p=435 Jag har skrivit mer om telenor, i det där inlägget finns en användbar länk åtminstone. Hälsa från mig du 😉

  6. Greger skriver:

    Numret till kundtjänst finns på ditt avtal, din köpguide, ditt ”kuvert” med simkort och på internet. Är väl inte så svårt att klicka ”kundtjänst”?

    020-222 222 alt 222 från telenortelefon.

  7. Drottningen skriver:

    Greger: Visst kan man ringa. Om man vill tillbringa dagen i telefonkö och det har jag inget intresse av. Vi provade att ringa också och hamnade på plats 82, vi hamnade i kö hos chatten också, ska det vara så svårt att få skicka ett mail?

  8. emelip skriver:

    jag antar att du har missat att när man fyllt i kontaktformuläret får man ett mail tillbaka.

  9. Drottningen skriver:

    emelip: nej, det missade jag inte. Det kom senare ja, men inte direkt (eller inom några minuter ens) som det brukar göra. I så fall hade jag förstås skrivit det.

  10. Pjunken skriver:

    Telenor skapar bara problem. Går ej att kontakta för klagomål när man väl har köpt produkten.

  11. Kul att det är flera som tröttnat på telenor och deras ”kundtjänst”

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *